zondag 4 februari 2024

Drive me Wild & Make me yours - Melanie Harlow

Uitgeverij AW Bruna komt met een heerlijke sexy feelgood-serie voor de e-reader: De Bellemy Creek reeks. Romantiek gemixt met een vleugje 'Vijftig tinten grijs'. Dit zijn heerlijke verhalen om even mee te ontsnappen aan de werkelijkheid. Onweerstaanbaar vanaf het begin tot het einde aan toe. Je weet bij voorbaat al hoe dit soort verhalen gaan eindigen maar ik smul op zijn tijd van dit soort series. Overigens zijn de delen apart en in willekeurige volgorde van elkaar te lezen.




Drive me Wild: De avond dat Blair Beaufort, in haar baljurk en tiara, met haar auto crashte in Bellemy Creek, had ik die natuurlijk beter kunnen wegslepen, haar gedag moeten zeggen en weg moeten lopen. Ik ben een monteur, geen hotelmanager. Ik heb al genoeg zorgen over mijn garage, genoeg gezeur van mijn moeder en genoeg spanning met mijn basketbalteam over de kampioenschappen. Ik heb even geen tijd voor een voormalige Belle van het bal, die blut is en niet weet wat ze wil - ook al is ze waanzinnig mooi.
Het punt is: ze is gestrand in mijn stadje en diep onder mijn chagrijnige uiterlijk ligt de behoefte om anderen te helpen verborgen. Dus bied ik haar een slaapplek aan en houd mijn handen thuis. Precies voor één nacht!
Was ze maar niet zo onweerstaanbaar. Zo grappig en innemend. Ze is een ramp achter het stuur, maakt ze me gek zonder daar al teveel moeite voor te doen. Ik krijg geen genoeg van het gevoel dat ze me geeft. Maar ik weet ook dat het geen stand zal houden. Zij wil een sprookje, en ik ben geen prins. Dus als het tijd is voor haar om te vertrekken, kan ik niet anders dan haar te laten gaan. Hoeveel pijn dat ook doet.



Make me yours: 
Hij is de beste vriend van mijn broer. De sexy single vader van hiernaast. En na een per ongeluk verstuurd appje is mijn crush helaas geen geheim meer. Het is ook mijn eigen stomme schuld. Ik ben toch al dertig, een kleuterjuf en een (redelijk) verstandig persoon. Ik had beter moeten weten dan in een dronken bui een berichtje opstellen waarin ik alles beschrijf wat hij met me zou mogen doen. Ik had niet op versturen moeten drukken! Hij had het niet moeten zien. En hij had me al helemaal niet moeten antwoorden… Want erna is alles direct uit de hand gelopen. Cole heeft alles waar ik ooit naar heb verlangd. Hij is sexy en beschermend. Een toegewijde vader voor zijn dochter. Een politieagent waar de hele stad mee wegloopt. Het type man dat zijn handen thuishoudt, ook wanneer je hoopt dat hij het niet zal doen. Ik ben niet de vrouw met wie hij dacht oud te worden, maar misschien krijg ik toch de kans om de woorden te zeggen waar ik altijd al van droomde: 'Maak me de jouwe'.

Dit is een romantische, grappige, sexy en lieve feelgood-serie!


Deel 3 'Call me crazy' is reeds verkrijgbaar en deel 4 'Tie me down' verschijnt op 8-02-24

      







Geen opmerkingen:

Een reactie posten